Al-Ahly Fans Official Site
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
Al-Ahly Fans Official Site

الأهلي فانز دوت كوم

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخول  

مصطفـــــى يونس يسير على درب التؤام اضرب اهلـلـــــــــــــــــــــك يخافوا جيرانك

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ديب ابوراس
مشجع زوغيررر
مشجع زوغيررر
ديب ابوراس

الإشتراك : 04/04/2010
المساهمات : 95
الـعـمـر : 47
اللاعب المفضل : بركـــــــــــات ملك الحركات وحبيب غزة تـــــــــــــــــــريكة
ناديك المفضل : الاهلى المصرى
نقاط التميز نقاط التميز : 175

مصطفـــــى يونس يسير على درب التؤام اضرب اهلـلـــــــــــــــــــــك يخافوا جيرانك Empty
مُساهمةموضوع: مصطفـــــى يونس يسير على درب التؤام اضرب اهلـلـــــــــــــــــــــك يخافوا جيرانك   مصطفـــــى يونس يسير على درب التؤام اضرب اهلـلـــــــــــــــــــــك يخافوا جيرانك Emptyالأحد سبتمبر 05, 2010 4:56 am

[center][color=red] [size=18]وكأن من يريد ان يكون مشور او لزيادة ماله من هنا اومن هناك او رشو هزا ومن زاك فبعد ان انتهينا من شوبير والالتركس وبعده محمد شبانه واخيرأ ياتى اكثر من حمل كؤوس للنادى الاهلى وهو الكابتن مصطفى يونس فى برنامج هنا القاهرة ويقول الاهلى يفوز بلحكام والخطيب افلس النادى ومن هزا................................................................. يا كابتن مصطفى لو الاهلى بيفوز بالتحكيم زى ما انت حكيت يبقى انت اصبحت مصطفى يونس كابتن الاهلى وحصلت على البطولات العديدة دورى وكأس واول بطولة اندية افريقيا يعنى هذا من التحكـــــــــــــــــــــــــــيم يا كابتن عيب والله عيب ولا انت حتعمل ذى التؤام الملعــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــون بيقول المتل اضرب اهلك يخافوا جيــــــــــــــــــــــــــــــــــرانك ههههههههههه
Com@ncho
الإدارة العامة
الإدارة العامة
Com@ncho

الإشتراك : 07/06/2007
المساهمات : 11782
الـعـمـر : 35
اللاعب المفضل : Trieka & Ghaly & Ronaldihno
ناديك المفضل : Arsenal
نقاط التميز نقاط التميز : 0000

مصطفـــــى يونس يسير على درب التؤام اضرب اهلـلـــــــــــــــــــــك يخافوا جيرانك Empty
مُساهمةموضوع: رد: مصطفـــــى يونس يسير على درب التؤام اضرب اهلـلـــــــــــــــــــــك يخافوا جيرانك   مصطفـــــى يونس يسير على درب التؤام اضرب اهلـلـــــــــــــــــــــك يخافوا جيرانك Emptyالأحد سبتمبر 05, 2010 5:29 am

انا لم أشاهد ما قاله ياباشا بصراحة

بس اعتقد انه لو قال كده كان بقصد ان النادي مفلس ازاي ؟؟

http://www.al-ahlyfans.com
abo treka
المشرفين على المنتدى
المشرفين على المنتدى
abo treka

الإشتراك : 08/06/2007
المساهمات : 1464
الـعـمـر : 31
اللاعب المفضل : محمد أبو تريكة
ناديك المفضل : مانشيستر يونايتد
نقاط التميز نقاط التميز : 480

مُساهمةموضوع: رد: مصطفـــــى يونس يسير على درب التؤام اضرب اهلـلـــــــــــــــــــــك يخافوا جيرانك   مصطفـــــى يونس يسير على درب التؤام اضرب اهلـلـــــــــــــــــــــك يخافوا جيرانك Emptyالثلاثاء سبتمبر 07, 2010 6:03 am

انا مستغرب جدا للكلام اللي قاله ده !!
حياة
المشرفين على المنتدى
المشرفين على المنتدى

الإشتراك : 01/04/2010
المساهمات : 6529
اللاعب المفضل : ابو تريكة
ناديك المفضل : النادي الاهلى
نقاط التميز نقاط التميز : 692

مُساهمةموضوع: رد: مصطفـــــى يونس يسير على درب التؤام اضرب اهلـلـــــــــــــــــــــك يخافوا جيرانك   مصطفـــــى يونس يسير على درب التؤام اضرب اهلـلـــــــــــــــــــــك يخافوا جيرانك Emptyالأربعاء سبتمبر 08, 2010 1:27 pm

انا ايضا لم اسمع ما قاله

شكرا للمتابعه
Com@ncho
الإدارة العامة
الإدارة العامة
Com@ncho

مُساهمةموضوع: رد: مصطفـــــى يونس يسير على درب التؤام اضرب اهلـلـــــــــــــــــــــك يخافوا جيرانك   مصطفـــــى يونس يسير على درب التؤام اضرب اهلـلـــــــــــــــــــــك يخافوا جيرانك Emptyالخميس سبتمبر 09, 2010 12:46 am

abo treka كتب:

انا مستغرب جدا للكلام اللي قاله ده !!

ما هو كان بيلعب في الاهلي وبعدين الزمالك

اكيد انتمائه بقى زملكاوي
ديب ابوراس
مشجع زوغيررر
مشجع زوغيررر
ديب ابوراس

مُساهمةموضوع: رد: مصطفـــــى يونس يسير على درب التؤام اضرب اهلـلـــــــــــــــــــــك يخافوا جيرانك   مصطفـــــى يونس يسير على درب التؤام اضرب اهلـلـــــــــــــــــــــك يخافوا جيرانك Emptyالخميس سبتمبر 09, 2010 12:49 am

انا على شان كده انا حكيت المتل اللى بيقول اضرب اهلك يخافوا جيرانــــــــــــــــــــك
Com@ncho
الإدارة العامة
الإدارة العامة
Com@ncho

مُساهمةموضوع: رد: مصطفـــــى يونس يسير على درب التؤام اضرب اهلـلـــــــــــــــــــــك يخافوا جيرانك   مصطفـــــى يونس يسير على درب التؤام اضرب اهلـلـــــــــــــــــــــك يخافوا جيرانك Emptyالخميس سبتمبر 09, 2010 12:51 am

ديب ابوراس كتب:
انا على شان كده انا حكيت المتل اللى بيقول اضرب اهلك يخافوا جيرانــــــــــــــــــــك
حقد على الاهلي

مصطفـــــى يونس يسير على درب التؤام اضرب اهلـلـــــــــــــــــــــك يخافوا جيرانك 907323
ديب ابوراس
مشجع زوغيررر
مشجع زوغيررر
ديب ابوراس

مُساهمةموضوع: رد: مصطفـــــى يونس يسير على درب التؤام اضرب اهلـلـــــــــــــــــــــك يخافوا جيرانك   مصطفـــــى يونس يسير على درب التؤام اضرب اهلـلـــــــــــــــــــــك يخافوا جيرانك Emptyالخميس سبتمبر 09, 2010 12:55 am

شكرأ لك انت على طول بترد انت صاروخ الموقع بس ياريت لو فى دردشة كنت كلمتك فى حاجات كتير عاوز اعرفها منك شكرأ لك

مصطفـــــى يونس يسير على درب التؤام اضرب اهلـلـــــــــــــــــــــك يخافوا جيرانك
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-