كاتب الموضوع | رسالة |
---|
bedo تشكيل احتياطي
الإشتراك : 28/06/2007 المساهمات : 378 نقاط التميز : 50
| موضوع: رد: قصة حب احمد الصعيدى و نور استايل الخميس أغسطس 07, 2008 11:20 pm | |
| الحلقه السادسة والعشرين
وقفنا المرة الى فاتت عند نووور وهيا بتسأل احمد
نور : هوه انا ايه بالنسبالك ؟
ياتري نور بالنسبه لاحمد ايه ؟؟؟؟
دا الى هنعرفوا مع بعض الحلقه دي
نور : هوه انا ايه بالنسبالك ؟
احمد : عارفه السؤال دا يا نور
نور : ماله
احمد : كنت لسه بسأله لنفسي من نص ساعه
نور : وياتري اجابتك عليه كانت ايه ؟
احمد : هقولك علي حاجه يا نور بس حاولي تفهميني
نور : اتفضل
احمد : هقولك مثل بسيط كدا ينفع القمر يطلع من غير ميكون في ليل ؟
نور : لا طبعا
احمد : ينفع الشمس تشرق من الغرب بدل الشرق ؟
نور : لا بردوا
احمد : هوه انتي كدا يا نور قمرر بينور ليه الليالي وشمس بتدفيني وبتفضل منورالي طول النهار مش بس كداا
نور : امال ايه
احمد : يعني بحس انك قريبه مني اوي
نور : هوه دا بس يااحمد ؟
احمد :لا يا نور بس مش تسبقي الاحداث هتعرفي كل حاجه في وقتها المناسب
نور : انا سعيدة جدا بكلامك دا يااحمد مع اني مكنتش اتوقع انك تقوله
احمد : ليه يعني هههههههههههه الحروف هتقع مني
نور : هههههههههههههههههههه لا مش قصدي
احمد : المهم يا نور احنا هنسافر بكرة الصبح لازم نروح نشوف ريم ونجبها معانا
نور : اها طبعا يلا بيناا
احمد : طيب والعصيرر
نور : مرة تانيه بقي ههههههههههههههه علشان نلحق الساعه 11
احمد : زي متحبي يا قمرر يلا بينا
***************
في نفس الوقت نهي عاملة تجرب تضرب علي تليفون نور وهي فاكرة ان النمرة بتاع احمد
وفجآة التليفوون رن
نور : ايوووة مين ؟
نهي : انا نهي الممرضه في المستشفي الي صحبتك ريم فيها
نور : اها انا تحت في الرسبشن وطالعه علي طول
نهي : هوه انتي مين ؟ هووه دا مش رقم موبيل احمد
نور : لا دا رقم موبيلي انا ثواني انا طالعه انا واحمد
نهي : اوكي سلام
*********************
اول مخرجت من الاسنسير لقيت نهي في انتظارها عايزه طبعا تشوف مين نور دي ههههههههههههههههههه والمفاجأة الكبري
نهي : انتي نور ؟
احمد : اها هيا يا نهي
نور : انتي تعرفيني قبل كدا ؟
نهي : لا سمعت عنك
احمد : بقيتي اشهر من مادلين طبر يا نور افرحي بقي
نور : ههههههههههههه بس يااحمد استني لما اشوفها سمعت ايه ؟
نهي : لا عادي كل صحابك بيحبوكي حتي احمد ساب ريم وجالك
( نور بقي بصت لاحمد كدا بصه جميلة اوي اكيد كلنا عارفها يعني هههههههههه)
نور : لا هوه مش سابها بس يعني :$ هوه كان جاي علشان انا مبقاش لوحدي
نهي : اها ربنا يخليكوا لبعض
نور : يارب :$
احمد : هههههههههههههههه هوه فيه ايه ؟
نهي : لا مفيش اتفضلوا ريم في الاوضة بتاعتها
احمد : انا عايز اشرب شاي يا نهي بس باللبن لو سمحتي
نهي : حضرتك دي مستشفي مش كافترياا
احمد : يلهوي بتحرجيني يا نهي
نهي :اها خلي نور تعملك
احمد : اها ههههههههههههه هي بقيت كدا طيب مش عايز حاجه
نور : هوه في ايه يااحمد ؟
احمد : معرفشي والله يا نور عادي كبري يلا بس نتدخل نشوف ريم
نور : اوك
******************** دخل احمد ونور الاوضه بتاع ريم لقوا ريم قاعدة كداا
نور : الف سلامة عليكي يا حبيبتي
ريم : الله يسلمك يا نور
احمد : هتروحي انهردة ان شاء الله
ريم : اها هخرج دلوقتي علشان نسافر الصبح
احمد : طيب هروح انا اشوف الرسبشن علشان اخلص الحساب معاهم
ريم : الرسبشن ولا نهي ولا ايه بالظبط
نور : نهي ؟؟
ريم : اها نهي
احمد : مالها نهي يا ريم
ريم : يابني دي قلقانه عليك اكتر مني هههههههههه
احمد : وانا مالي هعملها ايه يعني
ريم : دي عايزه تعرف كل حاجه عنك هههههههههههههه
نور : ازاي يعني
ريم : بتسأل اسئلة غريبه كدا
نور : زي ايه ؟
ريم : مش فاكرة
احمد : والله انتي هبلة انتي وهيااا جتكو القرف انا نازل
نور : احمد بسررعه ومش تتأخر ومش تقف تتكلم كتير
احمد : هههههههههه لا مش هقف مع نهي متقلقيش ههههه
نور : هههههههههه طيب كويس انك فاهم
احمد : اساسي يابنتي
نور : ماشي ياعم
احمد : يلا انا نازل
******************
ماشي احمد علشان يوصل للاسنسير علشان ينزل يشوف حساب المستشفي شاف نهي
نفض ومشي ههههههههههههههههههههههههههههههههه
نزل تحت خلص حساب المستشفي مع الحساباات وجاب عربية ورجعوا الفندق
وهيسافرروا الصبح
امممممممممممممممممممممممممممم
ياتري في احداث قبل ميسافروا تاني؟
يااتري في احداث وهما في الطريق ؟
سنري ماذا سوف يكووون في الحلقه القادمة
انتظروناا | |
|
| |
bedo تشكيل احتياطي
الإشتراك : 28/06/2007 المساهمات : 378 نقاط التميز : 50
| موضوع: رد: قصة حب احمد الصعيدى و نور استايل الخميس أغسطس 07, 2008 11:21 pm | |
| الحلقه السابعه والعشررررررررين
طلع احمد و نور والمكسوورة (ريم يعني )الاوض بتاعتهم في الفندق ومن هنا ابتدي كلام تاني
بين مين ومين الكلام التاني ؟؟؟
اممممممممممممممممممممممممممممم
بين ريم ونور
ريم : نور انا عايزة اقولك حاجه
نور : نعم يا ريم
ريم : انتي ايه رائيك في احمد
نور : احمد ( ولحظه تفكير عميقة ) ماله يعني
ريم : مالك شكلك اتغير ليه
نور : لا مفيش حاجه
ريم : مفيش حاجه :S طيب
نور : هتنامي بقي علشان هنمشي الصبح بدري
ريم : اها هنام
نور : وانا كمان تصدقي نفسي انام كتير اوي
ريم : اها باين عليكي
نور : باين عليا هههههههههههههههه
ريم : اها
نور : طيب يلا ننام بقي
ريم : اوكي يلا
واطفي النور,,,,,,,,,,,,,,,,,, وبعد خمس دقائق رن موبيل نوور
صحيت ريم ومسكت الموبيل
ريم : الوو ايوة يااحمد
احمد : ايوه ياحبيبتي ازيك
ريم : حبيبتك ؟
احمد : اها يا نور غريبة دي ؟
ريم : بس انا مش نور يا استاذ احمد
احمد : ريم
ريم : اها زفت يا سي احمد
احمد : مالك يا ريم في ايه ريم : لا ابدا مفيش حاجه خالص ثواني اصحيلك حبيبتك تكلمها
احمد : امممممممممممم طيب بصي يا ريم
ريم : نعم
احمد : بصي يا ماما انا لو فكرت احب حد مش هلاقي احسن من نور علشان احبها
ريم : اشمعنا يعني وحشين احنا
احمد : لا ابدا بس انا اعرف نوور كويس وكمان بحب فيها حاجات كتيرة اوي
ريم : اها مهو واضح من كلامك اهوه
احمد : يابنتي انا معرفشي عنك حاجه
ريم : طيب مش مشكلة
وفجأة .,.,.,.,
تصحي نوور وتسمع بقيت حديث احمد وريم الى هوووا :$
احمد : طيب انا مش عايزك تزعلي ياريم مانتي عارفه ان انا بحبك
ريم : وانا كمان بحبك
احمد : لا بحبك زي اختي متفهمنيش غلط
ريم : شعور رقيق منك يااحمد بس للاسف في وقت متأخر
احمد : تقصدي ايه بوقت متأخر
ريم : ايوه انا حتي لو بحبك مش هقدراكمل معاك علشان خاطر نور
احمد : وانا بحبك نور اصلا يا ريم
ريم : بص يااحمد مش هعرف اتكلم معاك دلوقتي فخليها للظروف
احمد : اوكي سلام
ريم : احمد
احمد : نعم يا ريم
ريم : لا ابدا مفيش ****************************
طبعا نور سمعت الكلام الى فوق دا وكان رد فعلها انها عملت انها مكلمة نومها عادي وقالت تستني بقي علشان تفهم وتشوف احمد هيقولها ايه
**************************
وتاني يوم الصبح قدام الاتوبيس احمد واقف مستني ريم ونور طبعا محدش فيهم لسه وصل وفاضل عشر دقايق والاتوبيس يتحرك واحمد بيرن علي موبيل نور وهي مش بترد وبتكنسل عليه
ووصلت نور وريم
احمد رايح بيكلم نور وريم
احمد : ايه يا نور مش بتردي علي الموبيل ليه
نور : مليش مزاج
احمد : ملكيش مزاج ؟ طيب براحتك وانا غلطاان اصلا اني كلمتك
نور : اها من ناحيه انت غلطان فانت غلطان في حاجات كتير بس هقولك ايه
احمد : تقوليلي ايه في ايه يابنتي الناس بتصحي تقول للناس صباح الخير
نور : لا انا صاحيه اقول يا خناق
ريم : في ايه يا نور مالك بس
نور : لا مفيش يا ريم
ريم : طيب يلا نركب علشان هقعد هنا علشان رجلي
نور : لا انا رأي انك تقعدي جمب احمد واعتقد كدا الظروف مناسبة
ريم : ظروف ؟ ظروف ايه يابنتي ؟
نور : لا متشغليش بالك
احمد :يلا يا ريم علشان اركبك نور مش عارف مالها علي الصبح
نور : استاذ احمد اعتقد انك ملكش دعوه بنور لحد منوصل القاهرة وكل واحد يشوف رايح فين
احمد : طيب يا نور انا مش هتكلم معاكي دلوقتي بس خليكي فاكرة الطريقه دي
ريم : هوه انت زعلتها في حاجه يااحمد
نور : ويزعلني بتاع ايه ملوش انه يزعلني
احمد : يووووة بقي مبحبش انا حركات العيال دي انا طالع
********************
وطلع احمد ريم وطلع ركب وبينه وبين نووور تلت كراسي
المفاجأه ان نور لما قالت الظروف مناسبة ريم فهمت انها سمعت كلامهم امبارح وقالت فرصه علشان اعرف اوصل للي انا عايزاه
ياتري ريم هتعمل ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وياتري احمد هيعمل ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وياتري نوور هتعمل ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دا الي هنعرفوا مع بعض المرة الجاي | |
|
| |
bedo تشكيل احتياطي
الإشتراك : 28/06/2007 المساهمات : 378 نقاط التميز : 50
| موضوع: رد: قصة حب احمد الصعيدى و نور استايل الخميس أغسطس 07, 2008 11:22 pm | |
| الثامنه والعشرين
وصلنا المرة الى فاتت ان ريم كانت بتظبط امورها علشان توصل للي هيا عايزااه
نشوف مع بعض ايه الى هيحصل
ركبت نور جمب ريم في الاول علشان رجل ريم المكسورة
وركب احمد قدام
بدأ احمد يفكر في الموضوع ويشوف ايه الى حصل علشان نور يبقي اسلوبها كدا
وبدأت ريم تفكر ازاي تخلي نور واحمد يكرهوا بعض
وبدأت ريم بعد معملت خطه محكمة لكل دا وهتبدأ مع نور
ريم : مالك يا نور مضايقه ليه
نور : مش مضايقه ولا حاجه انتي هضايقيني بالعافية
ريم : لا شكلك مضايقه انا مش لسه عارفاكي يعني
نور : وبعدين بقي يا ريم
ريم : طيب سوري يا نور بس عايزه اعرفك حاجه
نور : وانا مش عايزة اعرف حاجه يا ريم علشان خاطر ربنا
ريم : طيب ياريت تفهميني مالك علشان شكلك كده ميطمنشي
نور : اقولك والله لقايمة مغيرة الكورسي مع حد تاني ومش قاعد جمبك انتي كمان لو نطقتي بحرف واحد
ريم : لا لا لا خلاص خليكي
نور : طيب اسكتي بقي علشان عايز شوية هدوء
ريم : حاضر
وسكتت فجأه كده ومسكت الموبيل
بعتت رساله لااحمد
مضمون الرساله
احمد : انا مش عارف نور بتعاملني وحش وعمال تقول كلام غريب مش عارفه ايه الى غيرها كدا
المهم رن موبيل احمد برساله النغمة
احمد : ياتري مين الى بعتلي رساله يارب تكون نور فتح الرساله لاقها من ريم ومكتوب فييها الكلام الي فاتت
راح قايم
وراح ناحيه نور
احمد : ايه يابنتي مالك
نور : لو سمحت روح اقعد مكانك وملكشي دعوة بيااا
احمد : علي فكرة اسلوبك وحش اوي معايا وانا مبحبش الاسلوب دا
نور : ايوه عارفه بس انت شخصيا مينعفشي معاك غير الاسلوب دا
احمد : واشمعنا انا شخصيا علي اساس اني احمد زويل ههههههههه
نور : دمك تقيل بصرااحة
احمد : انتي كدا بصراحه زوديتها اوي وانا اسف اني قومت من مكاني علشان اشوفك مضايقه من ايه
نور : طيب يلا روح اقعد مكانك وياريت تخليك في نفسك بس
احمد : اممممممممم اوكي
وجع احمد قعد مكانوا تاني
وبدأت نور تتكلم مع نفسها وتقول هوه ايه الي انا عملته دا مكنش المفروض اكلمه بالاسلوب دا
ففكرت في مسدج
اممممممممممممممممممممممم
امممممممممممممممممممممممممممم
امممممممممممممممممممممممممممممممممممم
امممممممممممممممممممممم هتكتب ايه في المسج ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دا الى هنعرفوا مع بعض الحلقه الجاي | |
|
| |
bedo تشكيل احتياطي
الإشتراك : 28/06/2007 المساهمات : 378 نقاط التميز : 50
| موضوع: رد: قصة حب احمد الصعيدى و نور استايل الخميس أغسطس 07, 2008 11:23 pm | |
| | |
|
| |
bedo تشكيل احتياطي
الإشتراك : 28/06/2007 المساهمات : 378 نقاط التميز : 50
| موضوع: رد: قصة حب احمد الصعيدى و نور استايل الخميس أغسطس 07, 2008 11:24 pm | |
| | |
|
| |
bedo تشكيل احتياطي
الإشتراك : 28/06/2007 المساهمات : 378 نقاط التميز : 50
| موضوع: رد: قصة حب احمد الصعيدى و نور استايل الخميس أغسطس 07, 2008 11:25 pm | |
| الحلقه الحادية والثلاثون
وقفنا المرة الي فاتت
وينتهي الريست بانتهاء الغداا ويرجع الجميع للاتوبيس لاستكمال العوووووووووووووودة
الصمت يسوووووووووووود الاتوبيس ياتري في ايه
ريم مضايقه اوي من الى حصل ومن احمد ومن نور ومش طايقه نفسها ففضلت السكوت
نور بتفكر في احمد يااتري هوه كمان بيحبها ولا مجرد اعجاب ولا مجرد واحد بيتسلي وياتري هي
اخطأت الاختيار ولا ايه بالظبط
احمد بقي ودا مشكلته مشكلة عمال يفكر يعرف نور انو بيحبها ازاي ؟؟
والاتوبيس ماشي في الطريق والسواق هينام وشكلوا هيقلب الاتبويس بيهم وهيموتوا ونخلص
منهم كلهم باذن الله
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههه
**********************************
وبعد مرور سبع ساعات تقريبا ومحدش يسألني ليه سبع ساعات علشان هي جت في دماغي
كدا
السواق : حمداالله علي السلامة يا جماعة
وصلنا الحمد لله
وصل الرجل ووصل الناس
ونزلت الناس من الاتوبيس
ونزل احمد نور وريم ووقفوا تاكسي
ريم : ميرسي يااحمد معلش تعبتك معايا
احمد : انتي بتقولي ايه يا هبلة احنا اخوات
ريم : تسلم يارب يااحمد
احمد : يارب يختي يارب هههههههههههههه
احمد : نور هتروحي فين دلوقتي
نور : هرجع تاني شرم هههههههههههههههه
احمد : طيب استني نروح ريم ونرجع سوا هههههههههههه
ريم : ههههههههههههههه ماشي انا هركب وامشي يا غلسين
نور : هروح طبعا يااحمد مرهقة جدا ومحتاجه اني اريح
احمد : طيب بعد متوصلوا اتصلوا بيا طمنوني عليكوا
ريم : وانت هتروح فين يااحمد
احمد : هروح اخد شوية حاجات من البيت وهنزل البلد
نور : انت هتنزل البلد ؟
احمد : اها
نور : طيب هشوفك امته تاني
ريم : خليه ياستي قاعد في بلدهم اكرمله ههههههههههههه
احمد : خليكي في حالك يا غلسه انتي
ريم : انا غلسه يااحمد
احمد : بصرااحة اها
نور : عندوا حق بصراحه يا ريم
ريم : ماشي ماشي ربنا يسمحكوا
يلا علشان تروحوا ووقف احمد تاكسي وركب نور وقالها انا هوصل لريم لحد البيت
نور : لا هاجي معاكوا انا بيتي مش بعيد عن ريم
احمد : هههههههههههه ولا بعيد هههههههههههه
نور : يلا مش مهم توقف تاكسيات تاني
*****************************
السواق : علي فين يا انسة
ريم : المعادي يا اسطي
السواق : هي المعادي دي شارع يعني راحة فين في المعادي
احمد : ايه يعم انت في ايه مش في راجل واقف المفروض تتكلم معاه ولا انت ابن دزمه معترفشي
في الاصول
السواق : اللهم طولك يا روح بلاش غلط يا بليدنا انت
نور : خلاص انتو هتتخانقوا
السواق : لا يا ستي اتفضلوا اركبوا مهو يوم مش معدي باين عليه من اوله
احمد : تصدق بالله يا اسطي
السواق : لا اله الا الله سيدنا محمد رسول الله
احمد : انت متنفعشي سواق اخرك سبااك مش عارف دا احساسي من ناحيتك
السواق : والله يا اخينا انا مش مستريحلك مش عارف ليه
احمد : يعم هوه انا جاي اتجوز اختك :S هتقولي مستريحلك ولا مش مستريحلك ايه الناس دي
السواق : يعم متبطل غلط مش عايز اطول لساني عليك
احمد : تطووول ايه انت عبيط يعم انت ولا شكلك كدا
ريم : خلاصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصص انتوا بتتخانقوا
السواق : والله مانا مركبكوا
احمد : احسن يعني هنركب التروماي هههههههههههههههه يلا يعم شوف انت رايح فين
******************************
ومشي سواق التاكسي
واحمد واقف واحد تاني بس شاب كدا وباين عليه لذيذ
السواق : علي فين يا فندم احمد : المعادي يا باشا السواق : اتفضل ياباشا ونزل فتح شنطه العربية ودخل الشنط وركبهم ومشي
السواق : علي فين بالظبط في المعادي يا استاذ احمد : شارع بغداد عمارة 32 السواق : اوك
وبعد خمس دقايق تقريباا
وصلوا
ريم بتتكلم في التليفون
ريم : ايوه يا ماما مامتها : ايوه يا ريم ريم : انا تحت العمارة ورجلي مكسورة مامتها : مكسورة ؟؟ ريم : اها مامتها : طيب انا هنزلك حالا ريم : اوكي بس بسرعه
ثواني معلش ماما نازلة دلوقتي
السواق ولا يهمك يا فندم
احمد : علي فكرة انت زوق يعني
السواق : ربنا يخليك ونزلت مامة ريم
مامة ريم : مالك يا ريم
احمد : هوه دا وقت مالك يا ريم هههههههههههههه ريم : بس يااحمد هههههههههههههههههههه احمد : حادر ريم : يلا نزلوني
نزلت ريم وخرج الراجل شنطها احمد : ثواني معلش هطلعها وانزلك السواق : ولا يهمك انا معاك طلع احمد مسند ريم ومامتها معاه ونور في العربية ولا نطقت بحرف واحد
المهم طلعت ريم ونزل احمد
احمد : يلا بينا يا باشاا السواق : علي فين ياباشا
احمد : لا مش بعيد الشارع الجاي دا وبعد كدا هتوديني الحدايق السواق : اوكي
وسكون لحظات كدا
وبعدين نور تتكلم
نور : احمد انزل ثواني عايزاك احمد : اوكي حاضر نزلوا الاتنين شال معاها الشنط لحد موصلها لجوه العمارة
احمد : خليكي معايا في الفون نور : لا انت رخم اصلا احمد : ليه بس ؟ نور : عمال تهزر مع ريم ومع مامتها احمد : يا هبلة ريم دي اختي ومامتها مامتي نور: بس بردوا احمد : طيب خلاص متزعليش كدا
نور : هتقعد قد ايه في البلد احمد : قد ايه ههههههههههههههههههههه دا اصلا فاضل علي الدراسة 19 يوم ههههههههههههههههههههه
نور : يعني هتقعد ال 19 يوم في البلد يااحمد احمد : لا طبعا هقعد 18 بس ههههههههههههههههههههههههه
نور : بتكلم بجد بئي متبقاش رخمممممم
احمد : طيب هقولك هوه اسبوع واحد بس علشان ابويا ميزعلشي نور : طيب ابقي طمني عليك احمد : وانتي كمان هتوحشيني والله نور : ايه احمد : الراجل واقف بره هههههههههههههههههههههههه نور : ههههههههههههههههههههههههههه طيب ابقي كلمني اول متوصل البيت احمد : حاضر نور : يلا لا اله اله الله احمد : سيدنا محمد رسول الله
خرج احمد للراجل
احمد : معلش يا باشا اتأخرت عليك السواق : ولا يهمك ياباشا احمد : تسلم يارب
ومشيوا واحمد قالوا علي العنوان وووصل احمد بالسلامةةةةةةةةةةةةةةةة
احمد : اتفضل معانا ياباشا
السواق : الله يخليك علشان شغلي بس
احمد : ماشي ياباشا
مشي السواق واحمد طالع علي الشقه
حب يتكلم في التليفون
ياتري هيكلم مين ؟؟؟
اكيد نووووووووووووووووور
المهم اتصل بيها
احمد : وحشتني نور : بس يا مجنون احمد : مجنون ليه ؟ هههههههههههههههههههههه نور : بس بئي يااحمد احمد : طيب خلاص انا وصلت اهوه وطالع علي السلم نور : حمدالله علي السلامة احمد : عايز اقولك علي حاجة نور : قول احمد : انا ان شاء الله لما ارجع من البلد وسكت
نور : ها يابني
احمد : ,,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.
________________________________________________
__________________________________________________
دا الى هنعرفوا مع بعض الحلقه الجاي | |
|
| |
bedo تشكيل احتياطي
الإشتراك : 28/06/2007 المساهمات : 378 نقاط التميز : 50
| |
| |
bedo تشكيل احتياطي
الإشتراك : 28/06/2007 المساهمات : 378 نقاط التميز : 50
| موضوع: رد: قصة حب احمد الصعيدى و نور استايل الخميس أغسطس 07, 2008 11:28 pm | |
| الحلقه الاخيرةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة
وصلنا المرة الى فاتتت عند موصلنا ههههههههههههههههه انا مش هقول وصلنا فين
علشان انا بتكسف هههههههههههههههههههههه
شاب اخلاق انا والله هههههههههههههههههههههههههههه
المهم نرجع لموضوعنا
نور : نعم !!!!!!!!!!!!!!
احمد : ايه قولت حاجه مش علي مزاجك ؟
نور : نعم !!!!!!!!!!!!!!
احمد : ايه يابنتي عليكي عفريت اسمه نعم ؟؟
نور : ايه !!!!!!!!!!!!!!!
احمد : طيب بقولك ايه هههههههههههههههههههه اعتبريني مقولتش حاجة
نور : مين !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
احمد : ههههههههههههههههههه وربنا هبلة
نور : احمد اقفل دلوقتي ونكمل بعدين
احمد : ههههههههههههههههههههههه ليه يابنتي
نور : اسمع الكلام بس يااحمد علشان خاطري
احمد : حادر يا ستي
نور : سلام يا,,,,,,,
أحمد : ياا ايه ؟؟؟
نور : يارخم ههههههههههههههههههه
احمد : سلام يا روح قلبي :$
******************************************
وبعد مرور اياام حوالي اسبوع تقريباا
وكانت مكالمات احمد ونور عباره عن اتنين خلاص بئي بيحبوا بعض
رجع احمد الشقه القديمه خد حاجته كانت نور ظبطت ليه شقه جديدة
وراح نقل حاجاته في الشقه الجديدة ومستني يعرررررررررررف رد نور علي اخر
سؤال كان سأله ليها
ياتري ايه هوا السؤؤؤؤؤؤؤؤؤال
امممممممممممممممممممممممممممممم
امممممممممممممممممممممممممممممممممممم
اممممممممممممممممممممممممممممممم
لو فكرنا هنلاقي ملهاش غير حل واحد بس مش ملهاش حل بتاع المنتدي بتاعنا ههههههههههههههه
نرجع كدا نشووف ايه الحوار ونور بتفكر فيه
ياتري هتعملي ايه يا نور
وعمالة تفكر ياتري اقوله ايه
كل ما تتخيل الموقف مش عارف تفكر في اي حاجة
هقولكوا علي الحوار علشان مبقاش حرمتكوا من حاجة
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
احمد : نور
نور : نعم
احمد : بصراحه كدا
نور : ها
احمد : وبدون مقدماات
نور : يارب نخلص هههههههههههههههه
احمد : هنخلص اهوتتتتتتتت
نور : طيب يلا انطق ههههههههههههههه
احمد : انطق ههههههههههههه
نور : دانا يابني لو بحب في ابو الهول كان زمانه نطق ههههههههههههههه
احمد : علي اساس انك بتحبيني يعني :$
نور : عارف مستر كاظم الساهر
احمد : وهل يخفي القمر
نور : بيغني بئي وبيقول ((( هل عندك شك ))) اظن كده مسمعشي صوتك تاني ههههههههههههه
احمد : لا مش فاهم وضحي حضرتك هههههههههههههههههههه
نور : طيب اها يا سيدي حاجة تانيه
احمد : اها ايه بئي ؟
نور : يلهوووووووووووووووووووووي يابني خنقتني ههههههههههه
احمد : طيب خلاص خلاص خلاص
نور : ها كنت عايز تقول ايه
احمد : كنت عايز اقولك
اقوولك
اقولك
اقووولك
تتجوزينني
مع تحياتي للجميع واشكركم علي حسن متابعتكم طول طول الثلاثة والثلاثون حلقه الماضية
مع تحياااااااااااااااااااااااااااااااتى
وانتظروووا الجديد
هااااااااااااااا كدااااا تماااااام وزى الفل | |
|
| |
Com@ncho الإدارة العامة
الإشتراك : 07/06/2007 المساهمات : 11782 الـعـمـر : 35 الإقامة : Egypt اللاعب المفضل : Trieka & Ghaly & Ronaldihno ناديك المفضل : Arsenal نقاط التميز : 0000
| موضوع: رد: قصة حب احمد الصعيدى و نور استايل الخميس فبراير 12, 2009 3:14 am | |
| هههههههههههههههههههههههههه والله جميلة اوي يا بيدو ايه الحلاوه دي | |
|
| |
| قصة حب احمد الصعيدى و نور استايل | |
|