Al-Ahly Fans Official Site
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
Al-Ahly Fans Official Site

الأهلي فانز دوت كوم

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخول  

سيد معوض سالعب للاهلى بشرط

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
نورعينى
تشكيل احتياطي
تشكيل احتياطي
نورعينى

الإشتراك : 13/03/2008
المساهمات : 452
الـعـمـر : 38
اللاعب المفضل : ابوتريكه وعماد متعب
ناديك المفضل : الاهلى المصرى
نقاط التميز نقاط التميز : 63

سيد معوض سالعب للاهلى بشرط Empty
مُساهمةموضوع: سيد معوض سالعب للاهلى بشرط   سيد معوض سالعب للاهلى بشرط Emptyالسبت مايو 03, 2008 11:22 pm

سيد معوض عقب عودته من تركيا : سألعب للأهلى بشرط!!!

عاد صباح اليوم قادماً من تركيا نجم المنتخب المصرى ونادى طرابزون التركى سيد معوض الجناح الطائر بصحبة وكيل اللاعبين تامر النحاس الذى يبذل جهوداً مضنية لأنهاء صفقة معوض للنادى الأهلى.
سيد معوض سالعب للاهلى بشرط Elnahas_moawad_1

وقال معوض- 29 عام- فى تصريح مقتضب الكرة الأن فى ملعب طرابزون سبور الذى ملتزم بدفع 900 ألف دولار – حسب العقد المبرم بينه وبين الأسماعيلى- ليتم أنتقالى النهائى إليه وفى حالة دفع الـ 900 ألف دولار يمكن حينها أنتقالى للأهلى ولكننى أوضح أن أنتقالى للأهلى مشروط بأنهاء مسؤولى نادى طرابزون موقفى مع النادى الأسماعيلى".

وتابع معوض" فى حالة عدم دفع مسؤولى طرابزون الـ 900 ألف دولار سأصبح حينها لاعب فى الأسماعيلى حيث تنتهى إعارتى لطرابزون فى نهاية الموسم الحالة".

وأنهى معوض حديثه وقال " أتمنى أن ينتهى موقفى بسرعة وأنا مستعد للتنازل عن جزء من مستحقاتى لدى نادى طرابزون لأنهاء الموقف واللعب للنادى الأهلى".

اهلاوى على طول
مشجع بيحاول يوصل
مشجع بيحاول يوصل
اهلاوى على طول

الإشتراك : 08/01/2008
المساهمات : 224
الـعـمـر : 39
اللاعب المفضل : ليونيل ميسى وابو تريكة الفنان
ناديك المفضل : الاهلى طبعا وبرشلونة
نقاط التميز نقاط التميز : 13

مُساهمةموضوع: رد: سيد معوض سالعب للاهلى بشرط   سيد معوض سالعب للاهلى بشرط Emptyالأحد مايو 04, 2008 10:25 am

سيد معوض صحيح لاعب كبير ويمكن احسن وينج شمال فى مصر بس انا عايز اعرف حاجة ليه اللاعب بيبقى فى الاول بيتمنى ان الاهلى يتفرج عليه فيديو حتى ولما الاهلى يفكر ان يشوفو عشان يجيبه النادى يفضل اللاعب بقى يطنطط ويقول انا هروح بس بشروط وانا مش عارف ايه طب ليه يعنى كدة مع ان اللاعب بيبقى بيتمنى بس انه يتمشى جمب سور النادى عشان بتاع البوابة يشوفو ويبلغ الادارة شىء غريب والله انا بيتهيالى اللاعب ناقص يقول انا مش هروح الا لما النادى يجبلى عروسة ويجوزنى كمان
Com@ncho
الإدارة العامة
الإدارة العامة
Com@ncho

الإشتراك : 07/06/2007
المساهمات : 11782
الـعـمـر : 35
اللاعب المفضل : Trieka & Ghaly & Ronaldihno
ناديك المفضل : Arsenal
نقاط التميز نقاط التميز : 0000

مُساهمةموضوع: رد: سيد معوض سالعب للاهلى بشرط   سيد معوض سالعب للاهلى بشرط Emptyالأحد مايو 04, 2008 9:07 pm

اهلاوى على طول كتب:
سيد معوض صحيح لاعب كبير ويمكن احسن وينج شمال فى مصر بس انا عايز اعرف حاجة ليه اللاعب بيبقى فى الاول بيتمنى ان الاهلى يتفرج عليه فيديو حتى ولما الاهلى يفكر ان يشوفو عشان يجيبه النادى يفضل اللاعب بقى يطنطط ويقول انا هروح بس بشروط وانا مش عارف ايه طب ليه يعنى كدة مع ان اللاعب بيبقى بيتمنى بس انه يتمشى جمب سور النادى عشان بتاع البوابة يشوفو ويبلغ الادارة شىء غريب والله انا بيتهيالى اللاعب ناقص يقول انا مش هروح الا لما النادى يجبلى عروسة ويجوزنى كمان

والله يامان عندك حق

فعلا اللاعب بيكون جاي من بره وبيقولك انا عندي شرط

شرط ايه طالما هوه لسه لاعب عادي

مش عاوزه ييجي الاهلي خالص

بناقص
http://www.al-ahlyfans.com
فارس الاحلام
في التشكيل الاساسي
في التشكيل الاساسي
فارس الاحلام

الإشتراك : 04/05/2008
المساهمات : 594
الـعـمـر : 32
اللاعب المفضل : زين الدين زيدان وابو تريكة
ناديك المفضل : الاهلي وريال مدريد

مُساهمةموضوع: رد: سيد معوض سالعب للاهلى بشرط   سيد معوض سالعب للاهلى بشرط Emptyالإثنين مايو 12, 2008 12:09 am

بارك الله فيكي :اهلا:

سيد معوض سالعب للاهلى بشرط
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» سيد معوض : بداية رائعة للاهلى
» عبدالحفيظ: جونيور في الأهلي الاثنين القادم ونشارك في كاس مصر بشرط
» مذبحة جديدة للاهلى في يناير
» خشبة : مازالنا نبحث عن مهاجم أفريقى متميز بشرط أن يكون إضافة
» في أول تصريح رسمي: ترحيب داخل القلعة الحمراء للتعاقد مع السعيد ولكن بشرط