Al-Ahly Fans Official Site
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
Al-Ahly Fans Official Site

الأهلي فانز دوت كوم

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخول  

“نكت جامدة جدا طحن 2011

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
DRAGON
مشجع بيحاول يوصل
مشجع بيحاول يوصل
DRAGON

الإشتراك : 06/02/2011
المساهمات : 222
الـعـمـر : 28
اللاعب المفضل : محمد ابو تريكة
ناديك المفضل : الاهلى

“نكت جامدة جدا طحن 2011 Empty
مُساهمةموضوع: “نكت جامدة جدا طحن 2011   “نكت جامدة جدا طحن 2011 Emptyالسبت يونيو 11, 2011 10:42 pm

اجدد 4 حقائق في العالم
الحقيقه 1 : يستحيل أن
تنطق حرف الباء وفمك
مفتوح
…………… الحقيقه 2 : بعد قراءة الحقيقة الأولى
كل الأغبياء يحاولون نطق
حرف الباء الآن
الحقيقه 3 : أكيد إنك الآن
تضحك على نفسك ..!
الحقيقه 4 : تريد إرسالها
لأصدقائك ليضحكوا على
أنفسهم مثلك !!!
ضياع القلم =ما في دراسه
ما في دراسه=ما في شهاده
ما في شهاده=ما في شغل
ما في شغل=ما في مصاري
ما في مصاري =ما في اكل
……ما في اكل=بتصير رفيع
بتصير رفيع=بتصير وحش
بتصير وحش=ما في حب
ما في حب=ما في زواج
ما في زواج= ما في اولاد
ما في اولاد=بتصير وحيد
وبتصير وحيد=بتصير يائس
بتصير يائس=بتصير مريض
بتصير مريض=راح تموت
لهيك اصحو واحد ايضيع قلموقال السكران الاول لرفيقه: هذا أكيد مدرس لغة عربية..
رد التاني وقلّو: كيف عرفت؟؟؟؟
الصراحة كلها قديمة بأستثناء كم وحدة:مرة محشش بفتح دكانه عند مقبرة … فـ بيجيي جارو بقولو يا اهبل هو في ناس يفتح دكانه عند مقبرة قال المحشش….
انت الاهبل
.
بكرة بس تقوم القياامه لحق شغل
نانى

بصراحة فى نكت دمها تقيل و فى نكت حلوة اوى
نانى

مرة واحد احول ابوه مات عيط على امه مشى فى الجنازة قال ياحبيبتى يا خالتى .

مرة واحد مسطول ركن عجلته فى الشارع قال السماء خلى بالك منها على ما اروح مشوار واجى رجع ملقاش العجلة وفى الوقت ده لقى الدنيا بتنطر قال للسماء تعيطى ماتعيطيش العجلة ترجع دلوقتى.هههههههههههههههههههههه

مرة واحد مصرى اتجوج وحدة مصرية ولبنانية وسورية فصحا من النوم لقا البنانية بتلعب رياضة اقلها انت اية الى مصحيكى لحد دلوقتى قلتلة علشان اكون جسمى رياضى ادامك طول الوقت فدخل المطبخ لقى السورية وقفة بطبخ اقلها انت اية الى مصحيكى لحد دلوقتى قلتلة علشان احضرلك افتوش وىالاكل مشى فى الصالة لقى المصرية اقلها انت اية الى مصحيكى لحد دلوقتى قلتلة وانت مال اهلك.

دعاء الوقوف امام المرايا اللهم لا اعتراض

مرة واحد بياكل الفول بقاله15 سنة طلع له ابليس وقاله ياتغير الفول ياتسمى

فى مره واحد وقع فى خلاطة اسمنت قال يخربيت الملاهى ………………

ا

واحد ماشيبيتهم خبط في امه قالتلة: مش شايفنى قالها شوفتك بس مش فاكر فين
عاشق بلا حبيب

مره واحد قاعد على القهوه فجالو واحد قلو الحق صاحبك مع مراتك فى البيت الراجل طلع يجرى على البيت بعدها بخمس دقايق رجع الراجل القهوه فجالو الراجل تانى قلو عملت ايه قلو يا راجل مش تتاكد الاول قبل ما تتكلم دا لا طلع صاحبى ولا اعرفه
مونى

مرة واحد لقى قطة حلوة اوى راح واخدها ومروح عند مراته راح قايل شوفتى القرد يا حبيبتى راحت مراته قالتله دى قطة قالها ومين قالك انى بكلمك انتى انا بكلم

في نكت من التعليق عجبتني اوي وفي نكت لا
ايش رايكم في النكتة البيخة دي
مرة واحد اصلع طلعتلة شعرايا عملها عيد ميلاد
ههههههههههههه بتحكني انا اكتر هههههههههههههه

مرة واحد مسطول دخل على امة لقى النار مولعها فيهعا فراح قالها منورة ياحجة

هى النكت حلوة بس اريد ان تكون النكت احلى من دى ب

مرة واحد مسطول جالة جواب مكتوب علي ص.ب44 ف مفهمهوش راح سال مسطول صاحبة قالة يا غبى بيقولك عاوز صندل بنى مقاس44

مسطول فتح محل سماه بقالة الأقمشة الالكترونيه لحلاقة الأحذية الغذائية

مرة واحدة ماشية مع حبيبها قام حبيبها قالها قوليلى حاجة تفرحنى و تزعلنى فى نفس الوقت قالتلة يا حبيبى انت احسن واحد بيبوس فى اصحابك

مرة واحد غبى بنى مسجد ولما جة وقت الصلاة قفلة وكتب علية مغلق للصلاة

النكت جميلة منها البايخ بس ياريت الصاعيدة منقولش عليهم اى نكت

مرة واحد شد حيلة اتقطع منة

مرة واحد اتزنق فى ربع جنية طلع من الخرم*بايخة انا عارفة*

مساء الخير ..فى نكت جميلة جدا ومضحكة جدا لاكن فى نكت تانية مش حلوة وبيخة ياريت محدش يزعل من الصراحة

واحد اتقطعت ايده الشمال في الحرب شالها وهو حزين…شاف محشش اييديه الاثنين مقطوعه وبيجرى و ينط ويرقص
.
.
.
……راح وسأل المحشش: أنا اتقطعت ايدي الشمال وزعلان اوي وإنت انقطعت إيديك الأتنين وما شاء الله شايفك بترقص
.
.
.
.
.
.
قال المحشش :وحياتك ما برقص …. انا حموت واهرش فى ضهري…

محشش اتزوج جديد وكل ما ترن صاحبتو عليه…
مرتو بتحط التلفون ع الشاحن .. ليش يا ترى ؟؟
¤
¤
¤
…¤
¤
¤
¤
¤
¤
¤¤¤
¤
¤
¤
¤
¤
0
0
0
0
0
0
لأنو مسميها البطارية منخفضة

مرة واحد راح يشتري فول لاءة مقفول.

مرة واحد غبى مسك مدير ملجا ايتام اول حاجة عملها اجتماع للاولياء اللا مور

مسطول بيقو لزميلة ولة ياسيد انا لو بوست مراتك تبقا خيانة قلة لا نبقا خلصين

اتنين مسطيل مشين مع بعض ردواحد بيقولة ولة ياتامر احن فى الشارع والا فى البيت قلة احنا فى البيت قلو اية الى عرفك ان احنا فى البيت قلة سامع الشخير الى فوق دة قلوة ايو سامع قالو انا نيم فوق اهو قلو ياراجل وانا عمال اندة عليك من الصبح وانتا مش عايز ترد عليا قالو ارد عليك ازاى يامسطول ازا كنت انا نايم قلو خلاص تعالة بقة اما اصحيك

واحد راح يشتري عربية .لقى كل العربيات غالية عليه.بعدين لقى عربية قديمة و عليها تراب كتير بس سعرها مناسب.صاحب المحل قال له العربية دي فيها ميزة هايلة.بص كدة ..وقام مسح بإيده التراب اللي عليها قام طلع منها عفريت .قال له :شبيك لبيك تطلب إيه؟ قال له هات شاي للبيه حالاً..في لحظة كانت كباية الشاي قدام الراجل .قام اشترى العربية فوراً و ساقها و طلع بيها على حتة أرض فاضية و قام نزل و مسح التراب اللي علي العربية. قام طلع له العفريت. قاله عايزك تبني لي هنا قصر كبير فيه جنينة و حمام سباحة و ملعب تنس و….. قام العفريت قال حيلك حيلك إنت فهمت غلط .. أنا شاي و قهوة بس .

مرة تلاتة اخوات بندق وفسدق وحمص قالهم المعلم :كل لما اقولكم حاجة سقفوا وقولوا حاضر يا معلم فكانوا ركبين فى الطيارة فالمعلم قال لبندق روح هاتلى شاى فسقف وقال حاضر يا معلم فراح شدالباب وقع من الطيارة فمسك فى الطيارة فالمعلم لقاه اتاخر بعتله فسدق فسقف وقال حاضر يا معلم و هو كمان وقع ومسك فى اخوة فالمعلم بعتلوهم حمص فسقف وقاله حاضر يا معلم ووقع برده ومسك فى اخواته فالمعلم زهق وقام يشوفهم اتاخروا ليه فراح يفتح الباب وقع ومسك فى حمص فقالهم اوعوا تسيبوا الطيارة فقاموا مسقفين وقالوا حاضر يا معلم فقاموا كلهم واقعين ههههههههههه
الفخم

مرة واحد صعيدى قاعد مع دودة تحت الشمس لية؟؟؟ لن الدوكتور قالية اقعد تحت الشمس دقائق معدودة

مرة ثلاثة صعيدة راحو يسرقو بنك اول احد راح يسرق والتانى روح والثلاث راح بلف البليس

نكت حلوة……شيخ بيسأل واحد و بيقوله: لو شفت أسد و انت بتصلى هتكمل الصلاه؟ قاله: لو فضلت على وضوئى هكمل

مره واحده بتقول انا قلبى ما بينام الليل سالته ليه يا قلبى قالى *****اصل انا نمت الضهر شويه

اخر نكته هى اللى حلوه الباقى طبعا بايخ فحت يعن انا هرزعلكو دلوقتى نكته بص يا باشا مره واحد بخيل عدى هو وابنه ادام سوبر ماركت ابن الراجل البخيل دخل وجاب واحد ايسكريم اام ابوه البخيل قالوه ايه اللى انت جبتوه ده ابنه قالوه اصلى بحبوه يا بابا ابوه قالو يبقى تديلو بوسه ويلا فاضل لينا نفر نسرقه يا حبيبى ونكمل عشره جنيه علشان امك لسه ضربانا اول امبارح

.
قلّو: من الفتحة الظاهرة على آخرهشيخ محشش بصلي ببنات وصل آخر الاية و حكى ولا الضالين ردو البنات و حكو امييين رد عليهم الشيخ لك يؤبرني هل الصوت بدي عيدة للفاتحة مرة تانية
mostafa ahly
مشجع بيحاول يوصل
مشجع بيحاول يوصل
mostafa ahly

الإشتراك : 08/06/2011
المساهمات : 128
الـعـمـر : 27
ناديك المفضل : الاهــــلى

مُساهمةموضوع: رد: “نكت جامدة جدا طحن 2011   “نكت جامدة جدا طحن 2011 Emptyالسبت يونيو 11, 2011 11:36 pm

ههههههههههههه** مشكوووور اخى ولا ضحكتنى والنكت مرة روعة

ويسعدنى ان اكون اول من يرد علـــى موضوعك ارقص
mostafa ahly
مشجع بيحاول يوصل
مشجع بيحاول يوصل
mostafa ahly

الإشتراك : 08/06/2011
المساهمات : 128
الـعـمـر : 27
ناديك المفضل : الاهــــلى

مُساهمةموضوع: رد: “نكت جامدة جدا طحن 2011   “نكت جامدة جدا طحن 2011 Emptyالسبت يونيو 11, 2011 11:46 pm

سورى يا اخى انا كنت اقصد ان النكت والله صحكتنى

معذرة مرة اخرى...!!!
wad-habeeb

wad-habeeb

الإشتراك : 01/11/2007
المساهمات : 9427
الـعـمـر : 46
اللاعب المفضل : محمد ابو تريكه
ناديك المفضل : الاهلى وبرشلونه
نقاط التميز نقاط التميز : 1953

مُساهمةموضوع: رد: “نكت جامدة جدا طحن 2011   “نكت جامدة جدا طحن 2011 Emptyالأحد يونيو 12, 2011 12:48 pm

شكرا ...

ولاكن لا داعى ابدا للنكت التى تمس الاديان

“نكت جامدة جدا طحن 2011
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» احلى صور لمتعب نجم الاهلى .. صور جامدة
» ادخل وشوف صور جامدة للنجم محمد زيدان
» اسماء الحكام الدوليين موسم 2012 / 2011 2011
»  صور سوناتا 2011 الجديدة صور سوناتا موديل 2011
» ساعات 2011